بهترین هتل های تایلند
نوشته شده توسط : maryam

بهترین هتل های تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند

هتل آی رزیدنس تور تایلند نوروز 97 سیلوم یکی از هتل های 3 ستاره شهر بانکوک است که خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. فاصله این هتل تا مرکز شهر حدود 9 کیلومتر و تا فرودگاه 34 کیلومتر است. هتل از موقعیت تور تایلند زمستان 96 مکانی بسیار خوبی برخوردار بوده و در نزدیکی ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید شهر بانکونک قرار تور لحظه آخری تایلند گرفته است. هتل آی رزیدنس دارای 122 اتاق با امکانات مینی بار، تهویه،تور تایلند بهار 97 چای ساز، تلویزیون، تلفن و اینترنت است. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را سرو می کند تور تایلند تعطیلات فروردین 97و دو کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند. هتل دارای دو استخر روباز در محوطه و بام هتل می باشد که استفاده از آن ها برای شما مسافران تور تایلند رایگان می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به تور تایلند اسفند 96 سالن بدنسازی، سالن اسپا، ماساژ تایلندی، اتاق جلسات، پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات و ... اشاره کرد. 

هتل ای رزیدنس سیلوم تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

 


هتل تاوانا رامادا تایلند

هتل تاوانا رامادا کی از هتل های 4 ستاره شهر بانکوک است که در نزدیکی مرکز شهر و در محله بانگ راک شهر بانکوک قرار گرفته است. هم چنین این هتل در نزدیکی ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو قرار گرفته است. در تور تایلند زمستان 96 رستوران این هتل رستوران را به صورت بوفه صرف خواهید کرد و برای شام و ناهار منویی از غذاهای خوش طعم تایلندی تور تایلند تعطیلات فروردین 97 و بین المللی در اختیار تور تایلند بهار 97 شما مسافران تور تایلند قرار خواهد گرفت. استخر روباز هتل در محوطه مقابل ساختمان قرار گرفته و در کنار آن یک کافی شاپ با سرو نوشیدنی های مناسب با قصل قرار دارد. از دیگر امکانات هتل تاوانا رامادا می توان به سونا، استخر آب گرم، ماساژ، اینترنت ، آرایشگاه، صندوق امانات ، تور تایلند اسفند 96 فروشگاه و خدمات نگهداری از کودکان اشاره کرد.

 

 

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند

 

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند


هتل امپریال سامویی تایلند

هتل امپریال سامویی یکی از هتل های 5 ستاره تایلند است که در کنار ساحل چاونگ نوی شهر سامویی تور لحظه آخری تایلند قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. این هتل 1.5 کیلومتر از مراکز تفریحی شهر و 10 کیلومترتور تایلند بهار 97 از فرودگاه فاصله دارد. هتل دارای 141 اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت با امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، چای ساز، صبحانه و لوازم بهداشتی می باشد. تور تایلند زمستان 96 در اطراف عمارت هتل یک باغ زیبا وجود دارد که انواع مجسمه های بیانگر فرهنگ و تمدن تایلند در آن قرار گرفته اند و هم چنین یک استخر روباز بسیار زیبا در میان انبوه درخت های نخل قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور تایلند می توان به ورزش های آبی، ماساژ، اسپا، مرکز آب گرم، باشگاه بدنسازی، حمام تور تایلند اسفند 96 آفتاب، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، کافی شاپ، خدمات گردشگری و ... اشاره کرد.

 

 هتل امپریال سامویی تایلند

هتل 5 ستاره امپریال سامویی تایلند

 


هتل آدریاتیک پالاس تایلند

هتل آدریاتیک پالاس یکی از هتل های 4 ستاره شهر بانکوک است که در خیابان وایرلس بانکوک قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ایستگاه های حمل و نقل عمومی مانند مترو و مونوریل تور تایلند اسفند 96 قرار گرفته است و هم چنین به تور تایلند زمستان 96 جاذبه های گردشگری مانند معبد وات آتروم نیز نزدیک می باشد. هتل دارای 398 اتاق استاندارد و دلوکس است که به شما مهمانان تور تایلند امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،تور تایلند بهار 97 حمام باسشوار و چای ساز را ارائه می دهند. این هتل دارای سه رستوران است که غذاهای تایلندی تور تایلند تعطیلات فروردین 97و بین المللی را با کیفیت عالی برای شما عزیزان سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته تور لحظه آخری تایلند و صندوق امانات اشاره کرد. 

هتل آدریاتیک پالاس تایلند

هتل آدریاتیک پالاس تایلند

هتل آدریاتیک پالاس تایلند





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: